Keuruun kaupunginvaltuusto päätti maanantaina, ettei Keuruulle perusteta Suomen suurimmaksi kaavailtua vastaanottokeskusta.
- Siinä on meillä nyt pieni harkinta-aika, että mitä asian kanssa tehdään, lähdetäänkö etenemään vai ei. Meillä on periaatteessa oikeus perustaa vastaanottokeskus silloin, kun kunnalla ei ole mitään velvoitteita, eikä ole kyse kunnan omistamasta tilasta, (Maahanmuuttoviraston viestintäpäällikkö Hanna) Kautto kertoo. (Lähde: Iltalehti 2.9.2015)
Vaan kun ei ole. Laissa on selkeä marssijärjestys: ensin järjestelykeskus, sitten vasta voi ryhtyä muihin toimenpiteisiin. Lopettakaa valehtelu, uhkailu ja suomalaisten veronmaksajien nöyryyttäminen. Tämä koskee myös Petteriä.
Kuinka kaikki päättyy
-
"Maapallomme joutuu radallaan yhä lähemmäksi aurinkoa, ja sen pyörivä
liike yhä kiihtyy. Ihmissuku alkaa paahtua kuumuudesta, ja vuodet lyhenevät
...
19 tuntia sitten
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti