Viime viikkojen aikana erityisesti Kemiin ja Rovaniemelle on tullut huomattavia määriä turvapaikanhakijoita Ruotsista. (Lähde: YLE 3.9.2015)
Käske Petteri joku lukutaitoinen henkilö sisäministeriöstä tavaamaan sinulle Ulkomaalaislakia. Ei meidän tarvitse käsitellä Ruotsista tulevien henkilöiden turvapaikkahakemuksia, näin sanoo laki. Käske tätä henkilöä tavaamaan myös perustuslaki, erityisesti se kohta missä lukee "on tarkoin noudatettava lakia".
Petteri nyt hommiin siitä, olet itsekin mesonnut ja meuhkannut rajavalvonnan ḱuntoon panemisesta. Ai niin, vielä yksi yhdys-sana: Dublin-sopimus.
Trump: Iran Deal to Be Inked on Sunday Ahead of G7
-
President Donald Trump announced Saturday that a deal with Iran will be
signed on Sunday, ahead of the Ultimate Fighting Championship (UFC) at the
White ...
12 tuntia sitten
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti