Helsingissä osoitettiin illalla rajusti mieltä Herttoniemessä sijaistevan Fastholman huvilan purkamisen takia.
Poliisin mukaan mielenosoittajajoukko rikkoi ikkunoita ja kivitti poliisiautoja. Mielensoitus äityi rajuksi Lautatarhankadulla Sörnäisissä. (Lähde: YLE, kirotusvihreineen)
Toimittaja Ilpo Pajunen voisi ensinnäkin oikolukea tai oikoluettaa tekstinsä. Pajunen voisi myös olla rehellinen ja kertoa, mistä oikeasti oli kysymys: takkunettiläisten ja muiden älyvapaakattolaisten masinoima avoin kapina järjestäytynyttä yhteiskuntaa vastaan.
Jostain syystä valtamedian edustajat säännönmukaisesti kohtelevat näitä liimanhaistelijoita ja potentiaalisia pomminheittäjiä silkkihansikkain, ikään kuin kyseessä olisi harmiton keppostelu. Väärin.
Kyseessä oli äärivasemmistolaista terrorismia, jälleen kerran. Ääri-islamismin ohella juuri äärivasemmistolaisuus on tämän hetken Suomessa pahin turvallisuusuhka. Tuo vasemmistolaisista idiooteista ja muista luusereista koostuva roskasakki pitää panna kuriin ja vastuuseen tekemisistään eikä aina kohdella niitä kuten joitain hemmoteltuja huonostikäyttäytyviä kakaroita.
How can they sleep while their beds are burning
-
Mother North
How can they sleep
While their beds are burning
Mother North
Your fields are bleeding
Memories...the invisible Wounds
Pictures th...
5 tuntia sitten
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti