Olette nyt varmasti todella ylpeitä aikaansaannoksistanne. Kyllä kannatti leikkiä tulella tuolloin noin 25 vuotta sitten, vaikka siitä konkurssikypsälle SPR:lle helpotusta tulikin.
Teidän rahanahneutenne takia somalit nyt pitävät meitä suomalaisia orjinaan, raiskaavat, riehuvat ja melskaavat miten haluavat. Tämäkään ei riitä, vaan maksamme näiden rikollisten elatuksen, tulkkauskulut ja - tietysti - muutaman miljoonan teille, nämä syöpäläiset tänne järjestäneille.
Hävetkää, te isänmaan petturit, te rahanahneet typerykset. Vihaan teitä ja kaltaisianne selkärangattomia nilviäisiä, joille ainut mikä on tärkeää on raha. Häpeä, Mikko "taapero" Paapero, hävetkää "laillisuusvalvojat", hävetkää kaikki demlaa edustavat syöpäläiset! Vihaan teitä, kaikkia kaltaisianne ja kaikkea sitä, mitä edustatte.
Denmark to Ban Islamic Call to Prayer in Fight Against Creeping
'Islamization'
-
Denmark plans to ban public broadcasting of the Islamic call to prayer as
critics say its incessant transmission from mosques and/or minarets shows
disre...
8 tuntia sitten
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti