Missä nämä hienot arvot ovat nyky-Suomessa ja mikä niiden tila oikeasti on?
Mitä tässä kontekstissa tarkoittavat "positiivinen syrjintä", EIT:n Suomelle langettamat sananvapaustuomiot, demlasiskojen ja -veljien touhut ym?
Ne tarkoittavat ainakin sitä, että kaikkia näitä toimivan yhteiskunnan kannalta olennaisia arvoja piestään oikein olan takaa.
Suomen Yleisradio, YLE, saa pakkoveroeuroja yli viisisataa miljoonaa. Mitä saamme tuolle rahalle vastineeksi?
a) sekoomuksen vaalipropagandaa
b) suomalaisten halveksuntaa
c) YLEistä mocu-uskonnon paasaamista
d) svenska YLE
e) jne.
YLE tekee paljon hyvääkin, mutta uutisannin nykysuuntaus ja asenne ovat sieltä ja syvältä. Vaadin enemmän.
Vaadin parempaa ja ennen kaikkea aidosti objektiivista uutisointia veroeuroin toimivalta YLE:ltä.
WATCH: NYC Descends into Chaos After Knicks End 53-Year Championship
Drought Against Spurs
-
The New York Knicks completed yet another improbable comeback, defeating
the San Antonio Spurs on Saturday night, and New York City is partying like
it's...
2 tuntia sitten
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti