EI VARA, VAAN VAHINKO
-
*Ja hieman lisää pervoilua*
Minähän olen suhtautunut tuohon vihreään siirtymään hyvin skeptisesti.
Nimenomaan Suomen kohdalla, siinä kun toimivat systeem...
8 tuntia sitten

Jaa-a... missäs vaiheessa se Soini meinaa ruveta sitä köyttä rasvailemaan...
VastaaPoistaTervehys Ykä, kiitos kommentistasi. Jos oikein olen ymmärtänyt, joku PerSujen juristikansanedustaja on Soinille ja muille valehtelijoiksi osoittautuneille ministereille (Pipilä, POrpo) omanlaistaan köyttä tarjonnut, aika huolella rasvattuna.
Poista