Ehkä paremmin CMX -yhtyeen nokkamiehenä tunnettu A.W. Yrjänä saa päivän ruusut kommenteillaan Hellsingin Guggiksesta.
Muusikko ja kirjailija A. W. Yrjänä kuvailee hanketta "mielikuvamarkkinoinnilliseksi tragikomediaksi", joka toteutetaan maan tavan mukaan tavalla tai toisella.
"Asia on jossain saunan orsilla jo päätetty. Siksi museota ei pidä rakentaa", Yrjänä toteaa.
Tämän kunniaksi täällä tänään soivat Cloaca Maximat.
Kiitos A.W., olet hienomies; Rickenbackerkin hyvin käsissäsi pysyy.
Denmark to Ban Islamic Call to Prayer in Fight Against Creeping
'Islamization'
-
Denmark plans to ban public broadcasting of the Islamic call to prayer as
critics say its incessant transmission from mosques and/or minarets shows
disre...
11 tuntia sitten
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti