Jotta edelliskesän kokemukset eivät toistuisi, lupa- ja valvontavirasto Valvira on lähettänyt kuntien terveydensuojeluviranomaisille ohjeita ensi kesästä. Uimavesistä on otettava näyte ennen uimakauden alkua ja vähintään kolme kertaa sen aikana. Uimareita ja rantojen ylläpitäjiä pitää myös ohjeistaa hygieniasta. Yleiset tilat on pidettävä siisteinä, vaippoja ei saa vaihtaa uimavedessä ja ripuli- ja oksennustaudin aikana pitää välttää uimista. (Lähde: STT)
STT tarkoituksella jättää kertomatta todennäköisimmät syylliset viime vuoden epidemioihin: järviimme paskantavat ja niihin muutakin roskaansa ja paskaansa heittävät tuontiromannet.
Pitäkää hyvät ihmiset tarkasti silmällä uimarantojamme ja niiden lähistölle pesiytyvää roskasakkia. Kun näette tuontiromannien leirin, älkää suotta edes yrittäkö soittaa poliisia paikalle. Eivät ne mitään saa tehdä, valtiovallan erityissuojeluksessa kun todistettavasti ovat nämäkin kunniakansalaiset. Suosittelen käyttämään luovaa mielikuvitusta näiden tuholaisten karkottamisessa.
Denmark to Ban Islamic Call to Prayer in Fight Against Creeping
'Islamization'
-
Denmark plans to ban public broadcasting of the Islamic call to prayer as
critics say its incessant transmission from mosques and/or minarets shows
disre...
9 tuntia sitten
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti