Jälkiä johtaa sylttytehtaalle 4.8.2015
Nimi Breivikin manifestissa: hyvä vai paha asia? 5.8.2015
Salaisia kansioita, salaisempia suunnitelmia 6.8.2015
Ei mulla nyt muuta.
perjantai 28. heinäkuuta 2017
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Isänmaallinen, kouluja käynyt, maailmaa nähnyt äänestysiän aikoja sitten ylittänyt mies. Vihaan poliittista kähmintää, sananvapauden rajoittamista ja veronmaksajien rahojen haaskaamista mukamas "yleishyödyllisten" yhdistysten palkkoihin ja seiniin. Vihaan valtamedian tyrkyttämää yksipuolista ja -silmäistä propagandaa. Suomi kuuluu suomalaisille!
Päivän sitaatti, asialla Elemosina (Moi!) Hommaforumilta.
VastaaPoista^mulla on sellainen ikävä ajatus, että poliisi on harjoittanut jonkinlaista etnistä profilointia näiden rivotril-trokareiden kiinnisaamiseksi.