Tätä Finnkinoon liittyvää YLE:n uutista lukiessani minua suomeksi sanottuna rupesi vituttamaan. Ettekö te vieläkään ymmärrä, miksi kiinalaiset "investoivat" Suomeenkin?
Karu totuus selvinnee tyhmimmällekin teistä, kun ensin luette, mitä kirjoitin Cocibolcasta maaliskuussa 2015 ja sitten käytte Wikipediasta tarkastamassa tuon "investointihankkeen" tämänhetkisen tilan.
Kyllä, antakaa kiinalaisille luvat vaikka tuhanteen sellutehtaaseen, mutta vaatikaa rahat etukäteen ja sitoumus siitä, että työpaikoissa etusija on kantaväestöön kuuluvilla suomalaisilla. Lisäksi vaatikaa miljarditakaukset tulevien "ympäristövahinkojen" varalta.
WATCH: NYC Descends into Chaos After Knicks End 53-Year Championship
Drought Against Spurs
-
The New York Knicks completed yet another improbable comeback, defeating
the San Antonio Spurs on Saturday night, and New York City is partying like
it's...
2 tuntia sitten
Kun muistaa Talvivaaran, sähköverkon myymisen ja muut vastaavat, ei voi vastata kuin:
VastaaPoista"Kyllä. Loputtoman tyhmiä."
Tervehys Turkkulaanen, kiitos kommentistasi.
PoistaMikä vittu siinä on, että raha ja muut hillotolpat ovat tärkeämpiä kuin rehellisyys, moraali ja etiikka?
Typeryyden lisäksi: lyhytnäköisyys ja itsekkyys.
PoistaMitä esimerkiksi joku Mari Kiviniemi tekee OECD:ssä? Missä on tuonkin poliittisen broilerin muu substanssiosaaminen, kuin aikoinaan hämmennystä herättäneessä perseessään?
PoistaIke: panitko Tuksua paljaalla?
VastaaPoistaHieno koppi, Arno Kotro!
Poista