Lähde: BBC
EI VARA, VAAN VAHINKO
-
*Ja hieman lisää pervoilua*
Minähän olen suhtautunut tuohon vihreään siirtymään hyvin skeptisesti.
Nimenomaan Suomen kohdalla, siinä kun toimivat systeem...
5 tuntia sitten

tjaa, se kuvapyyntö, ei näiltä kiireiltä ehdi mitään toteuttamaan ja vapaa-aikakin menee kaljatuopin äärellä. :)
VastaaPoistaTervehys Feyris Nyannyan, kiitos kommentistasi. Teet kuvan sitten kun ehdit, sitä ennen nauti ansaituista kaljoista :)
Poista