Jos tämän pörssipäivän (24.7.2017) päätyttyä emme näe yhtään Nordean tai Dansken liikkeellelaskemaa rauennutta warranttia, jokainen valemedian edustaja julkisesti saa nimittää minua valehtelijaksi, paskanjauhajaksi tai ihan miten haluatte. Koskee myös Eero Mäntymaata.
Seuratkaa tarkkaan, sillä silmällä, mitä esimerkiksi Novo Nordiskin, Nordean ja Dansken osakkeille tällä hetkellä tapahtuu.
Muokattu 25.7.2017: lisätty lihavoitu kirjain
Suuria yhteenvetoja III Filosofinen analyysi
-
Motto: ""Ihmisjärjellä on monia muotoja, ja myös se erityinen järjen
muoto, joka on saanut ilmauksensa "tieteessä" on ollut aikojen varrella
muuttuva...
5 tuntia sitten
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti