1.8.2017 kyyditys keskussairaalaan, pääsin kuitenkin kotiin. Kotona olin noin klo. 23.40.
2.8.2017 poliisiksi pukeutuneet kaksi väkivaltaista paskakasaa tuli repimään minut suihkusta poliisiautoon. Mustelma vasemmassa hauiksessa ei vieläkään ole täysin parantunut.
4.8.2017 M3 -lähete, täynnä sitä ihteään eli pelkkää paskaa.
.
24.8.2017 edelleen suljetulla osastolla, vaikka minkäänlaisia perusteita ei ole.
VITUN KOMMARIT, KYLLÄ OSAATTE OLLA HUONOJA HÄVIÄJIÄ! HAISTAKAA PASKA, VITUN EPÄISÄNMAALLISET SONTALÄJÄT!
EI VARA, VAAN VAHINKO
-
*Ja hieman lisää pervoilua*
Minähän olen suhtautunut tuohon vihreään siirtymään hyvin skeptisesti.
Nimenomaan Suomen kohdalla, siinä kun toimivat systeem...
6 tuntia sitten
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti